مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ متقاضی سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان جذب شده اند.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: استان قزوین با واگذاری ۹۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ۱۰۰ سرمایه گذار در راستای تحقق شعار سال و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در بین استان‌های سراسر کشور، جزء پیشتازان جذب سرمایه گذار است.

وی میزان سرمایه گذاری قرارداد‌های منعقده را را ۷۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال سه هزار و ۷۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحد‌های صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی و فلزی بوده است.

صفاری در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین‌های واگذار شده گفت: شهرک‌های صنعتی خرمدشت، حکیمیه و قزوین (کوهین) به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

وی با بیان اینکه نزدیکی به تهران، برخورداری از زیرساخت‌ها و موقعیت ارتباطی مناسب موجب شده تا قزوین به استانی جذاب برای سرمایه گذاران صنعتی تبدیل شود، گفت: طی سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن هرساله شاهد رشد سرمایه گذاری در بخش تولید در این استان بوده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار